16 Ağustos 2011 Salı

güzellerimle tanışınnn:)

Sivas kangalımız Ufuk bey kendisi yüzünden epey başımız ağrıyor. Yanındaki de geçen yıl sokakta bulduğumuz Beyaz bey ameliyat oldu hafif aksak kaldı ama dünya güzelidir çok söz dinler.
 Cimcime hn mahallemizin gözbebeği, herkesin sevgilisidir çok usludur. Ama sitemize ve civar sitelere hayvan sevmeyenler geldiği için özgürlüğü kısıtlandı ve artık o da ailemize katıldı özgürlüğüne çok düşkündür aslında ama sanırım bizim sevgimiz sayesinde bahçede yaşamaya alıştı.
Tansu hanım sokakta bulundu. Mahallemizde yavruladı. Yavruları insanlar!!!!! tarafından atıldı. yavrum sütleri akarak gezdi. Sonra yavrularını bulduk ama geri getiremedik korkudan büyüttü bebeklerini hiçbiri yaşamadı kimi ezildi kimi kayboldu birinin sahiplenmiş olduğunu düşündük tüm iyi niyetimizle...... Çok ilginçtir ki yavruları atan insan!!!! çocuk sahibi olamayıp evlat edinmiş biri. En çok onun bilmesi gerekir evladın ne kadar kıymetli olduğunu ama bilmediler. Sonra kısırlaştırdım şimdi bizimle beraber ama gözleri hep hüzünlü bakar.....

Balky yazlıkçılar terkedip gitti günlerce kapı kapı gezdi sonunda kızım o zaman 4 yaşındaydı kucaklayıp getirdi "anne bu evsiz kalmış bizimle kalsın mı?" kaldı tabii ki gelen hep kaldı herşeye rağmen terk etmedik :)) (Bu HERŞEYE RAĞMEN kısmını sonra anlatacağım) Dünya tatlısı dünya şekeri bir oğlandır artık çok yaşlı :((
veeee zıpzıp evimizin gözbebeği sevgi arsızı şımarık oğlu. oda terkedildi.Ve yolu bizim eve düştü ama nasıl şımarıktır nasıl huysuzdur anlatamam seversin hırrrr sevmezsin hırrr gel dersinn hırrrrr hır ağzından eksik olmaz ama çok sevgilimizdir herşeyimizdir çok farklıdır herşeyi bilir evin gerçek hakimidir.

Evet dotlarım kuçular bitti şimdilik yarın kedileri tanıtacağım size iyi geceler şimdilik sevgiyle sağlıcakla kalın :))

5 yorum:

  1. oyoyoy bunlar ne yawwwww.harikalarrr.mahalle taşlayacak bigün sizi:))yarınki tanıtımı bekliyorum herhalde fatmagül de vardır:))öptüm

    YanıtlaSil
  2. Allahım nasılda tatlı bunlar :) çocuklugumdan beri evde hep varlardı hep..öyle severimki ve evlerine alıp sonra sokaga atan insanlardan ( üzgünüm ama ) nefret ediyorum..

    YanıtlaSil
  3. inanamıyorum hayvanların önce alınıp sonra terk edilmelerine, yakın zamanda karşımıza yeni taşınan komşumuz yaptı aynısını....bir labrador aldılar fakat evin hanımı tuvalet eğitimi sürecine sabredemedi, birine verdiler neyseki ama ben bunu bile tolere edemiyorum. aslında en çok evin beyine kızıyorum kafasına esip eve o hayvancağızı getirdiği için. madem eş istemiyor...

    YanıtlaSil
  4. Aman Allah'ım, bunlar ne tatlı şeyler böyle. En çok bakışları etkiliyor beni. Onları çok seviyorum ve sizin gibi insanları tanıdıkça mutlu oluyorum. İyi ki varsınız..

    Guguk Kuşu'nun dediklerine katılıyorum. Hayvanları geçici heveslerle alıp ortada bırakanlara yazıklar olsun!

    YanıtlaSil
  5. Alahım Allahım ne güzel şeyler bunlar, hayvan sevgisi olan dostlar görmek ne güzel<3 hepsinin ayrı tatlılığı maşalllah...

    YanıtlaSil